Sunday, November 18, 2007

Θαυμάστε τους...

Την Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2007 κατά τις 5 το απόγευμα ενώ γυρνούσα με την οικογένεια από το ορεινό χωριό Ξηρολίβαδο στο Βέρμιο, σε ένα σημείο της διαδρομής πάνω στο δρόμο και σε απόσταση 4-5 μέτρων από εμάς περνούσε ένα κοπαδάκι αγριογούρουνα. 'Οχι τυχαία. Το είχε βγάλει μια ομάδα κυνηγών . Ο αδίστακτος δεν κόλλησε και πυροβόλησε το γουρούνι πάνω στο δρόμο και σημαδεύοντας προς την δική μας πλευρά. Όταν άρχισα να κορνάρω στον κατ΄επίφαση άνθρωπο μου ζήτησε και τα ρέστα λέγοντάς μου με ύφος χιλίων νταλικιέρηδων " Tι θέλεις ΡΕ;"
Δεν είχε καν αντιληφθεί τι έκανε, ότι πυροβολούσε δηλαδή πάνω στο δρόμο και με στραμμένο το όπλο προς το μέρος μας σε απόσταση 4-5 μέτρων.
Πάνω στην ταραχή μου δεν πρόσεξα , αλλά μου φάνηκε ότι οι επαναλαμβανόμενες τουφεκιές ήτανε πάνω από τρεις. Το άσπρο τζιπάκι της θηροφυλακής μας είχε προσπεράσει ένα λεπτό πριν και βρισκόταν στα 300 μέτρα από εμάς χωρίς όμως οπτική επαφή με το συμβάν. Δεν ξέρω αν γύρισε να δει τι έγινε γιατί η γυναίκα μου έντρομη βλέποντας το αγριογούρουνο να σφαδάζει και να σέρνεται στην προσπάθειά του να φύγει προς την άλλη άκρη του δρόμου μου φώναζε να φύγουμε ενώ κρατούσε σκυμμένο το κεφάλι του μωρού που μόλις άρχισε να ξυπνάει. Δεν άντεξα να δω τη χαριστική βολή από απόσταση αναπνοής από τον κατ΄επίφαση άνθρωπο κι έφυγα βρίζοντας από μέσα μου για ακόμα μια φορά.Φωναχτά όμως μπορώ να πώ αυτό:
ΕΥΓΕ ΣΤΟΥΣ ΚΥΝΗΓΟΥΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΑΘΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΤΡΟΠΟ.
-Τα στοιχεία μου είναι στη διάθεση κάθε ενδιαφερομένου φορέα σε περίπτωση που θέλει να πράξει τα νόμιμα. ( σιγά μην πράξει)
Εγώ το μόνο που έχω να κάνω από δω και στο εξής είναι να μιλάω με το χειρότερο τρόπο για τους κατ' επίφαση ανθρώπους.
"Συγνώμη" αν παίρνει το βόλι και κανέναν αθώο , αλλά καλύτερα στα λόγια παρά στην πράξη .

Χάρης Κουρουζίδης
Υπεύθυνος
Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Ν. Ημαθίας

No comments:

Άνθη του Νοέμβρη