Monday, October 06, 2008

Βουνοσφυριχτής - Dotterel

Από την Παρασκευή μας είχε ενημερώσει ο Κώστας ότι στην παραλία του Αξιού εμφανίστηκε ένας βουνοσφυριχτής.Εγώ κατάφερα να πάω μόλις σήμερα το απόγευμα. Φτάνοντας στην περιοχή προσπαθησα να τον εντοπίσω αλλά στην αρχή χωρίς αποτέλεσμα. Το βλέμμα μου το έριχνα πολύ μακριά ενώ αυτός βρισκόταν μόλις 2-3 μέτρα κοντά μου. Ένα ήσυχο πουλί που τρεφόταν στην άκρη του δρόμου και δεν έδειξε να ενοχλήθηκε καθόλου από την παρουσία μου.
Άλλος ένας σπάνιος επισκέπτης μπήκε στο "φηφιακό μου κλουβί"!

Since last Friday Kostas informed us about the Dotterel was appearing at Axios Seashore.I reached there just this afternoon.In the beggining I had problems to localize it.I was looking far away , but the bird was feeding in front of me.
Another rare visitor came in my "Digital Cage"!

No comments:

Άνθη του Νοέμβρη